Sound Of Silence
Day 6 ~ Cabaran 10 Hari :: 10 benda yang Areen tak boleh hidup tanpa mereka

Monday, January 30, 2012 @ 1/30/2012 11:32:00 AM | 0 Comment [s]



salam 1 bloggers !
hye kawan-kawan..  hye stalker-stalker sekalian.. 
wah! rasa lama nye menyepi..kekok pulak nak menaip..ahak!
lately agak busy sikit..mengalahkan business woman pulak kan... sepanjang 'ketiadaan' Areen nie, hope kawan-kawan sihat-sihat selalu..senyum sokmo k? 
okay lah.. cukoplah untuk mukadimah hari nie..

memandangkan cabaran 10 hari telah lama ditinggalkan, tak bermakna Areen tak nak teruskan ea...tak mencabar la cam tuh! jom kita start!

10 Benda Yang Areen Tak Boleh Hidup Tanpa Mereka :-
  1. comfirm-comfirm lah 'telefon tangan'..mati kutu la jawab nye kalu benda alah nie tak de..ibarat katak dibawah tempurung...bagai cacing kepanasan...[hah! amek kaw...semua aku nak sebut..ko ada ??!]
  2. makanan! bukan aper..mulut aku nie kena 'exercise mengunyah'..baru la sihat..hee..kita hidup untuk makan ke makan untuk hidup? sila fikir-fikir kan yer...
  3. DEAR DIARY! sekali sekala jemari ini perlu menari-nari di atas papan kekunci...yeehaaa!
  4. purse yang berisi! eh..kalau kosong ada faedah tak? jawab-jawab...
  5. botol air biru..hee.. rasa cam kelakar lak kan...tapi nak buat cam ne... pegi mane-mane Areen mesti nak kena ada air..kalau tak, memang tak sempurna hidup..
  6. Miss Vaio.. huh! kalau beliau nie tak de..memang buta la Areen.. sanggup buat apa sahaja demi beliau nie...
  7. FAMILY...Father And Mother I Love You...good combination..
  8. 'kapal kawan'... macam-macam kategori ada.. susah senang sentiasa bersama atau senang bersama, susah sorang-sorang...heee
  9. buah hati pengarang jantung pisang...heee... MHMZ..ce teka ce teka..
  10. muzik muzik & muzik... laalaaalaa...

nie la MISS VAIO tu.. rindu kat beliau!



sehingga jari bertemu papan kekunci,

Photobucket

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum.. It's me.. Areen Adira..yeah! I am a girl, but it does not means I am a weak person..Don't jugdge a book by its cover.. Thanks Visit


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Babylolica

Best View at GOOGLE CHROME!