Sound Of Silence
Day 4 ~ Cabaran 10 Hari :: 10 Ungkapan Yang Ingin Diucapkan Kepada Seorang Insan

Thursday, December 8, 2011 @ 12/08/2011 11:09:00 AM | 0 Comment [s]




Salam 1 blogger!
cabaran untuk hari ke-4 nie agak berbeza sikit..
ungkapan...words...kata-kata...
segala-galanya boleh disampaikan melalui bicara kita..
pergh! ayat memang nak gempak je kan..heee.. macam la tak kenal Areen..

okay-okay.. Areen taw korang tak sabar-sabar nak taw.. apa yang Areen ingin sampaikan kepada seseorang yang amat bermakna dalam kehidupan Areen.. tak kisah la sapa orang tu..family ke..kawan ke...tapi yang Areen taw, Areen nak cakap jugak kat seseorang tu... hee... okay-okay... tak merepek lagi!


gambar yang tak de kaitan..saja nak upload!

10 UNGKAPAN YANG INGIN DIUCAPKAN KEPADA SESEORANG INSAN :-
  1. terima kasih atas segalanya!
  2. sayang kamu!
  3. pengorbanan mu tak akan ku lupakan...
  4. kasih sayang mu yang ikhlas amat dihargai...
  5. kalau sakit jangan lupa makan ubat..[eh! nie ungkapan ke pesanan?]
  6. kamu tu jangan lupa semua pesanan saya okay! [haha...lagi sekali..]
  7. saya sentiasa mendoakan kamu!
  8. semoga silaturahim antara kita kekal sampai akhir hayat! [yeah! amin..]
  9. semoga awak berjaya okay!
  10. kalau awak sedih, zikir la dalam hati,,,hati awak akan tenang...amin..
hah! ungkapan tu umum yer...untuk mereka yang dekat dengan Areen... yang sentiasa ada masa senang dan susah..yang selalu mengembirakan Areen bila Areen sedih dan yang sentiasa dekat dihati..walaupun ketika Areen jaoh daripada mereka..  saya sayang mereka! 

sehingga jari bertemu papan kekunci,

Photobucket

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum.. It's me.. Areen Adira..yeah! I am a girl, but it does not means I am a weak person..Don't jugdge a book by its cover.. Thanks Visit


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Babylolica

Best View at GOOGLE CHROME!