Sound Of Silence
Day 3 ~ Cabaran 10 Hari :: 10 Perkara Yang Areen Tak Suka

Monday, December 5, 2011 @ 12/05/2011 08:04:00 PM | 0 Comment [s]




salam 1 bloggers untuk semua kawan-kawan blogger & stalker-stalker sekalian..
cabaran ketiga nie sangat disukai...hah! nak taw? 10 benda yang Areen tak suka..
so, tolong jauhi 10 perkara nie daripada Areen okay!

10 PERKARA YANG AREEN TAK SUKA :-

  1. mesti la orang yang langsi...bagi orang-orang macam nie jangan la bajet sangat..walaupun Areen senyap, tak mengata ape-ape..tapi bukan bermakna Areen suka okay! Lu Langsi Lu Mati! 
  2. binatang-binatang, haiwan dan serangga yang kecik! yukk! suka buat Areen geli...
  3. manusia yang suka amek kesempatan kat kaum yang lemah..huh!
  4. kopi! kalu terkena, sure-sure tak boleh tido...
  5. sayur..yup! terutama nya sayur yang warna hijau..tak taw la kenapa anti sangat! kalu warna lain tak pe la jugak...
  6. dah taw salah tapi tak reti nak mintak maaf! ego kuat benar tu..
  7. menangis..dalam erti kata lain, mengalirkan air mata..cewah! [sebab nanti kalu da nangis, hidung merah, mata sembab..& mengambil masa yang lama untuk kembali normal!]
  8. tak senyum! so, bila jumpa Areen, tolong senyum ea... 'senyum..tak perlu kata apa-apa..'
  9. makanan yang pedas! whoa! kalau dapat nie, sure la pedih perut...
  10. bila sakit perut, mesti la terguling-guling atas lantai..satu keje pown x boleh nak buat!

okay! sekarang da taw kan pe yang Arreen tak suka..so, please! tolong jauhkan ea..heee..thanx dear!


sehingga jari bertemu papan kekunci,

Photobucket

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Assalamualaikum.. It's me.. Areen Adira..yeah! I am a girl, but it does not means I am a weak person..Don't jugdge a book by its cover.. Thanks Visit


Navigations!

Diary About


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Babylolica

Best View at GOOGLE CHROME!